Hylé Psicologia | Psicoterapeutas i Psicòlegs a Barcelona
C/ del Rosselló, 443, Entlo. 6ª · 08025 · Barcelona · 668 880 732

PSICÒLEGS PER A ADOLESCENTS A BARCELONA

Escolta, comprèn i creix
Acompanyar un adolescent en el seu camí cap a la maduresa pot ser un repte, tant per a ells com per a les seves famílies. Com a psicòlegs per a adolescents a Barcelona, oferim un espai segur on els joves poden expressar les seves emocions, afrontar dificultats i desenvolupar eines per gestionar l’estrès, l’ansietat, les relacions i els canvis propis d’aquesta etapa. El meu enfocament combina comprensió, proximitat i estratègies efectives per fomentar el seu benestar emocional i creixement personal.

Teràpia amb adolescents a Barcelona

El pas de la infància a l’edat adulta és una etapa vital complexa. La nostra teràpia amb adolescents a Barcelona respon a la necessitat del jove d’afrontar nous entorns, noves maneres de relacionar-se i, per primera vegada, les exigències socials de la maduresa.

Trobar el teu “lloc al món”, una identitat pròpia que t’acosti als altres i alhora et diferenciï, pot ser una tasca molt angoixant. Tot això enmig de grans transformacions físiques de difícil assimilació. Si a més hi afegim la valoració generalment negativa que sovint es fa d’aquest període de la vida per part dels adults —i que no es correspon amb la realitat estadística—, convertir-se en adult pot resultar una tasca delicada.

En una societat cada vegada més exigent amb les persones, on es fomenta la competitivitat i la necessitat d’establir vincles adults, no és estrany que apareguin conflictes relacionals, una preocupació excessiva per la imatge o conductes de risc. Algunes d’aquestes estan relacionades amb l’alcohol i altres drogues, i la teràpia amb adolescents pot ser una gran ajuda per superar aquesta etapa.

Teràpia amb psicòleg juvenil: un espai segur per créixer

A Hylé oferim un espai terapèutic dissenyat específicament per a adolescents, combinant comprensió, professionalitat i estratègies efectives. L’enfocament dels nostres psicòlegs juvenils busca acompanyar els joves en el seu creixement emocional, ajudant-los a afrontar conflictes, gestionar emocions i desenvolupar habilitats socials i personals. Gràcies a aquest acompanyament, l’adolescència pot convertir-se en una etapa de descobriment i enfortiment, més que no pas en un període de conflicte i confusió.

Ajudem el teu fill o filla a créixer amb equilibri i confiança

Cada infant mereix sentir-se comprès i acompanyat. A Hylé, hi posem el cor en cada procés terapèutic. Si busques un psicòleg a Barcelona que camini al costat de la teva família, som aquí per ajudar-te.

Construint relacions saludables i autonomia personal

La psicologia per a adolescents que duem a terme es basa en un doble eix de treball: 🔹 D’una banda, treballem per ajustar les relacions amb el grup de referència —amics, escola— i amb els pares. En definitiva, es tracta que la transició cap a l’edat adulta sigui més harmoniosa i que l’adolescent trobi el seu lloc sense necessitat d’entrar en grans conflictes. 🔹 D’altra banda, fomentem l’autoconeixement, ajudant l’adolescent a examinar les idees apreses durant la infància i adaptar-les a criteris propis. Es tracta de reforçar la construcció de la seva identitat personal, sexual i afectiva adulta, reafirmant el seu caràcter propi i reconeixent similituds i diferències amb les persones del seu entorn.

Beneficis d’acudir als nostres psicòlegs especialistes en adolescents a Barcelona

Acudir als nostres psicòlegs especialistes en adolescents a Barcelona ofereix a l’adolescent un espai segur on sentir-se comprès i poder expressar els seus dubtes i opinions sense por al judici adult. Aquest acompanyament fomenta l’autonomia, reforça l’autoestima, potencia les habilitats socials i promou l’empatia en les seves relacions. Gràcies a aquest entorn de confiança, els joves poden aprofitar al màxim la seva capacitat d’aprenentatge i flexibilitat, convertint la teràpia en una eina per créixer i afrontar l’adolescència de manera positiva.

Desenvolupament d’habilitats emocionals

Aprendre a identificar, expressar i gestionar les emocions de manera saludable.

Millora de
l'autoestima

Enfortir la confiança en un mateix i el sentit de valor personal.

Resolució de conflictes i comunicació

Aprendre a gestionar desacords amb amics, familiars i companys de manera constructiva.

Reducció de l’estrès i l’ansietat

Tècniques pràctiques per afrontar la pressió escolar, social i personal.

Suport en moments difícils

Disposar d’un espai segur per parlar de pors, inseguretats o situacions complicades.

Creixement personal i resiliència

Fomentar la capacitat de superar obstacles i adaptar-se als canvis amb confiança.

Les nostres psicòlogues per a adolescents a Barcelona

Ana Camila Ruiz

Ana Camila Ruiz

Psicoterapeuta i especialista en Pedagogia, Teràpia d’Acceptació i Compromís (ACT), Teràpia Cognitivoconductual (CBT) i Teràpia Dialèctica Conductual (DBT). Algunes de les meves àrees d’especialització són la depressió, l’ansietat, els conflictes relacionals, l’autoestima i la teràpia infantojuvenil.
610 720 630

Andrea Bos

Andrea Bos

Psicòloga i criminòloga. Andrea està especialitzada en tècniques de relaxació per tractar bloquejos i traumes, en eines d’intervenció terapèutica amb infants i adolescents amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA), i compta amb un màster en Intervenció Psicològica en Infants i Adolescents.

661 93 24 70

terapia psicológica online

Psicòleg per a adolescents online

Sabem que no sempre és fàcil demanar ajuda, per això oferim un espai de teràpia amb un psicòleg per a adolescents online, pensat per adaptar-se a les teves necessitats i al teu ritme. A través de videotrucades segures i dinàmiques dissenyades per a joves, treballem emocions, autoestima i resolució de conflictes, tot des de la comoditat de casa teva, mantenint la proximitat i la confiança d’una sessió presencial. Si busques un suport professional proper i sense haver-te de desplaçar, som aquí per acompanyar-te en el teu procés.

El que diuen els nostres pacients

Publicado en Google Google
Eugenia De Loredo profile picture
Eugenia De Loredo
Google star 1Google star 2Google star 3Google star 4Google star 5Trustindex verifica que la fuente original de la reseña sea Google.
Hace 2 años comencé terapia con Paula. Excelente profesional, te sientes escuchada y acompañada. Estoy muy a gusto con los resultados y las sesiones. Recomiendo Hyle. El ambiente y el sitio es acogedor, bonito y tranquilo.
Publicado en Google Google
Eli Blair Martínez profile picture
Eli Blair Martínez
Google star 1Google star 2Google star 3Google star 4Google star 5Trustindex verifica que la fuente original de la reseña sea Google.
Recomiendo muchísimo este lugar lleno de profesionalidad y amor. Siendo una persona que viene de años y años de ser atendida por muchos psicólogos y nunca cuajar con ninguno, me recomendaron Hylé y tuve la enorme suerte de conocer a Alex. Está claro que el cambio viene de uno mismo, pero pasar de sentirte perdida, ansiosa y con rabia a sentir tranquilidad, confianza y capacidad de gestión, no es solo gracias a uno mismo, sino también gracias a quien te acompañe en el proceso. Gracias Alex por cambiarme la vida. Estaré eternamente agradecida :)
Publicado en Google Google
Ana Galiana profile picture
Ana Galiana
Google star 1Google star 2Google star 3Google star 4Google star 5Trustindex verifica que la fuente original de la reseña sea Google.
Estaba muy tocada emocionalmente cuando empecé la terapia con Alejandro. El progreso ha sido rápido, teniendo en cuenta lo mal que estaba. Me he sentido acompañada y entendida en todo momento. Realmente, me ha ido muy bien
Publicado en Google Google
Elisabet Chaos profile picture
Elisabet Chaos
Google star 1Google star 2Google star 3Google star 4Google star 5Trustindex verifica que la fuente original de la reseña sea Google.
Mi experiencia con Paula ha sido increíble. Te sientes escuchada y entendida desde el minuto 1. Todas sus aportaciones han sido valiosísimas para entenderme mejor a mí misma y me ha ayudado muchísimo en momentos muy delicados. 100% recomendada.
Publicado en Google Google
Laura profile picture
Laura
Google star 1Google star 2Google star 3Google star 4Google star 5Trustindex verifica que la fuente original de la reseña sea Google.
¡¡Híper contenta!! Inicié terapia con Alex hace tiempo a recomendación de una conocida, y bendito el día que pedí aquella primera cita. Estaba en una situación muy delicada así que, poco a poco, en inicio con sesiones más seguidas que posteriormente las pudimos ir distanciando, he ido trabajando y mejorando una serie de aspectos. Y hasta día de hoy, que me encuentro infinitamente mejor y solo acudo a él si preciso de alguna sesión puntual. En este tiempo, todo aquel al que le he recomendado acudir a Alex, puedo asegurar que está tan contento como yo. Ojalá mas profesionales así. Es muy fácil sentirse cómodo con él y la confianza, además de la profesionalidad, con tu terapeuta es vital!
Publicado en Google Google
Ana Thiferet profile picture
Ana Thiferet
Google star 1Google star 2Google star 3Google star 4Google star 5Trustindex verifica que la fuente original de la reseña sea Google.
Las charlas que imparte Alex son muy buenas, se nota que las prepara con detalle y las expone de forma clara, ademas responde a todas las consultas que uno tiene al respecto. Lo recomiendo 100%
Publicado en Google Google
Sonia Moya Rubio profile picture
Sonia Moya Rubio
Google star 1Google star 2Google star 3Google star 4Google star 5Trustindex verifica que la fuente original de la reseña sea Google.
La mejor elección que hecho con Alejandro García,gran profesional,el sitio es precioso y se siente la armonía y la buena vibración en cada sala. Lo recomiendo 100%.

Contacta amb el nostre Centre de Psicologia per a Adolescents a Barcelona

Si busques un centre de psicologia per a adolescents a Barcelona que acompanyi els joves amb comprensió i professionalitat, contacta amb nosaltres i descobreix com podem ajudar-los a afrontar les seves emocions i créixer amb confiança. 🎮
psiòleg adolescents barcelona

* Camp obligatori
Informació bàsica sobre protecció de dades.

  • Responsable: Alejandro García Alamán
  • Finalitat: respondre al més aviat possible al missatge que estàs enviant
  • Legitimació: consentiment de voler comunicar-te amb nosaltres
  • Destinataris: les teves dades es guardaran a Raiola Networks, el nostre proveïdor de correu electrònic i hosting, que compleix amb el RGPD
  • Drets: tens dret a accedir, rectificar, limitar i suprimir les teves dades
  • Informació addicional: la pots consultar a la nostra Política de Privacitat.
Desplaça cap amunt

Formulari de contacte

Envia’ns la teva consulta i et respondrem
el més aviat possible

* Camp requerit
Informació bàsica sobre protecció de dades.

  • Responsable: Alejandro García Alamán
  • Finalitat: respondre com més aviat millor al missatge que estàs enviant
  • Legitimació: consentiment que desitges comunicar-te amb nosaltres
  • Destinataris: les teves dades es guardaran en Raiola Networks, el nostre proveïdor d’email i hosting, qui compleix amb la RGPD
  • Drets: tens dret a accedir, rectificar, limitar i suprimir les teves dades
  • Informació addicional: pots consultar-la en la nostra  Política de Privacitat.
Psicóloga en Barcelona Lumi Espinar

Lumi Espinar

Psicóloga General Sanitaria y Psicoterapeuta

Especialidades: Terapia individual, coaching, ansiedad, depresión

Soy Psicóloga y Psicoterapeuta humanista. Colegiada núm. 22102 por el Colegio Oficial de Psicólogos de Cataluña y acreditada como Psicóloga General Sanitaria por la Generalidad de Cataluña. El grado en Clínica me dio las bases científicas para ejercer mi profesión con rigor y bajo preceptos científicos. El máster realizado en el Institut Fromm me dio la oportunidad de ampliar técnicas terapéuticas que me permiten tratar a mis pacientes de manera holística. Aparte de mi amplia experiencia como psicóloga y psicoterapeuta, dirijo proyectos en empresas privadas sobre estrategias en manejo de equipos, análisis de comportamiento grupal e individual e ideación y desarrollo de investigaciones cualitativas relacionadas con las tendencias del comportamiento humano frente a determinados productos y servicios, así como en la construcción de relaciones personales y profesionales. En mi tiempo libre asisto a Congresos, amplio experiencias con otros profesionales del sector y colaboro en diferentes centros dando charlas sobre temas específicos, como crecimiento personal, adolescencia y crisis de identidad, que hay detrás de la apatía y un largo etcétera de temas que son de gran interés y forman parte de nuestra vida y de la vida de las personas que nos rodean.
Atiendo exclusivamente online.

Ana Camila Ruiz

Ana Camila Ruiz

Psicóloga y Psicoterapeuta

Especialidades: Infantil, Adolescencia, Personas Expatriadas, Terapia de Pareja y Familiar

 

Psicóloga clínica especializada en infancia, adolescencia y adultez. Utiliza enfoques terapéuticos que combinan TCC (Terapia Cognitivo Conductual), ACT (Terapia de Aceptación y Compromiso) y DBT (Terapia Dialéctico-Conductual), adaptándolos a cada paciente y su entorno familiar. Actualmente cursa un doctorado en Psicología Clínica y de la Salud en la Universidad Autónoma de Barcelona y se está formando en terapia familiar sistémica. Posee másteres en Neuropsiquiatría Infantil y en Psicología Clínica y de la Salud, además de certificaciones en trauma, apego, prevención del suicidio, DBT, ACT y neuropsicología. Cuenta con un dominio nativo del inglés, lo que la convierte en una referencia en el trabajo clínico y académico en este idioma.

Andrea Bos

Andrea Bos Real

Psicòloga, Psicoterapeuta i Criminòloga

Especialitats: Infanto-juvenil, Ansietat, Depressió, Trauma, Trastorns de personalitat

Sóc Psicòloga Sanitària, col·legiada pel COPC (núm. 30.030), i treballo des d’un enfocament integrador, amb formació especialitzada en trauma. La meva tasca se centra a acompanyar les persones a comprendre la seva història, donar sentit al que els passa i connectar amb els seus propis recursos, oferint un espai segur, càlid i respectuós on poder mirar-se i escoltar-se. Compto amb un Màster en Intervenció Psicològica en Infants i Adolescents i sóc llicenciada en Criminologia per la Universitat de Barcelona (UB). La meva formació clínica inclou tècniques orientades a l’abordatge de bloquejos emocionals i experiències traumàtiques, així com formació a EMDR (Nivell I), enfocament que integro a la meva pràctica terapèutica. A més, disposo de formació en intervenció infantojuvenil amb TEA (Trastorn de l’Espectre Autista) i en entrevista psicològica en casos de maltractament i abús sexual infantojuvenil, dins l’àmbit de la psicologia forense. Atenc tant en modalitat presencial com en línia.

Psicóloga en Barcelona Paula Corella

Paula Corella González

Psicòloga i Psicoterapeuta

Especialitats: Ansietat, depressió, TOC, trastorns de personalitat

Psicòloga (Col·legiada COPC núm. 30079) i psicoterapeuta especialitzada en l’àmbit clínic. Màster en Psicologia Clínica a la Universitat d’Utrecht als Països Baixos. He viscut a Holanda 3 anys, durant els quals vaig estudiar el màster i vaig treballar com a psicòloga a la Clínica Privada Ravellaan, proporcionant psicoteràpia en anglès, espanyol i català. Experiència amb ansietat, depressió, trastorn obsessiu compulsiu (TOC) i trastorns de la personalitat (TOC i trastorn límit). A la meva tesi del màster vaig investigar sobre trauma i rituals col·lectius, i la seva possible implicació en la reactivació del trastorn per estrès post-traumàtic i dels processos de dol en individus de la primera i tercera generació des de la Segona Guerra Mundial. Atenc en modalitat presencial i en línia.

Álex García Alamán

Alejandro García Alamán

Psicòleg General Sanitari i Psicoterapeuta

Especialitats: Teràpia sexual, teràpia de parella, adolescents

Psicòleg General Sanitari (col·legiat COPC núm. 21.430) i psicoterapeuta. Màster en Psicoteràpia Humanista Integradora (Institut Erich Fromm, 2015). Postgrau com a especialista en Teràpia Sexual i de Parella (UB, 2018). Cursant un doctorat en Psicologia i Salut per la UOC sobre relacions mitjançant aplicacions de cites. Àmplia experiència com a terapeuta individual i de parella, especialitzat en ansietat, relacions de parella i teràpia amb adolescents. Col·laboro amb diverses entitats com a formador i docent. Tutor de pràctiques d’estudiants de psicologia (UNED, UOC) i de diversos màsters (UB, ISEP). Professor col·laborador del Grau de Psicologia a la UOC. Enginyer superior de Telecomunicacions, amb 20 anys d’experiència professional com a consultor de projectes IT. He publicat un llibre sobre psicologia, «Esto es normal», amb Plataforma Editorial. Atenc en modalitat presencial i en línia.

Contact Form

Send us your query and we will respond as soon as possible.

* Required field
Basic information about data protection.

  • Responsible: Alejandro García Alamán
  • Purpose: reply as soon as possible to the message you are sending
  • Legitimation: consent that you wish to communicate with us
  • Recipients: your data will be stored in Raiola Networks, our GDPR-compliant email and hosting provider
  • Rights: You have the right to access, rectify, limit and delete your data.
  • Additional information: you can consult it in our Privacy Policy.
Ana Camila Ruiz

Ana Camila Ruiz

Psicòloga i Psicoterapèuta

Especialitats: Infantil, Adolescència, Persones Expatriades, Teràpia Individual i de Parella

 

Psicòloga clínica especialitzada en infància, adolescència i adultesa. Utilitza enfocaments terapèutics que combinen TCC (Teràpia Cognitiu Conductual), ACT (Teràpia d’Acceptació i Compromís) i DBT (Teràpia Dialèctic-Conductual), adaptant-los a cada pacient i al seu entorn familiar. Actualment cursa un doctorat en Psicologia Clínica i de la Salut a la Universitat Autònoma de Barcelona i s’està formant en teràpia familiar sistèmica. Posseeix màsters en Neuropsiquiatria Infantil i en Psicologia Clínica i de la Salut, a més de certificacions en trauma, aferrament, prevenció del suïcidi, DBT, ACT i neuropsicologia. Compte amb un domini nadiu de l’anglès, la qual cosa la converteix en una referència en el treball clínic i acadèmic en aquest idioma.

Ana Camila Ruiz

Ana Camila Ruiz

Psicóloga y Psicoterapeuta

Especialidades: Infantil, Adolescencia, Personas Expatriadas, Terapia de Pareja y Familiar

 

Psicóloga clínica especializada en infancia, adolescencia y adultez. Utiliza enfoques terapéuticos que combinan TCC (Terapia Cognitivo Conductual), ACT (Terapia de Aceptación y Compromiso) y DBT (Terapia Dialéctico-Conductual), adaptándolos a cada paciente y su entorno familiar. Actualmente cursa un doctorado en Psicología Clínica y de la Salud en la Universidad Autónoma de Barcelona y se está formando en terapia familiar sistémica. Posee másteres en Neuropsiquiatría Infantil y en Psicología Clínica y de la Salud, además de certificaciones en trauma, apego, prevención del suicidio, DBT, ACT y neuropsicología. Cuenta con un dominio nativo del inglés, lo que la convierte en una referencia en el trabajo clínico y académico en este idioma.

Psicóloga en Barcelona Mónica Antequera

Mónica Antequera Fariña

Psicòloga i Psicoterapeuta

Especialitats: Teràpia individual, Trauma, violència de gènere, Teràpia familiar

Psicòloga i psicoterapeuta humanista (Núm.Col. 16.934) Llicenciada en Psicologia (UB 2004), Doctorat en Personalitat, Desenvolupament i Comportament Anormal (UB 2008), Màster en Teràpia Cognitiu Social (UB 2009), Màster en Psicoteràpia Humanista (Institut d’Interacció 2014). Especialitzada en tractaments avançats per al trauma psicològic: Psicoteràpia i Reprocessament del Trauma (Institut Alecès 2016), Brainspotting I i II (Institut Alecès 2016) i Psicoteràpia Sensoriomotriu. Desregulació afectiva, defenses de supervivència i memòria traumàtica (Sensoriomotor Psychotherapy Institut i Institut Carl Rogers 2017). He realitzat activitats de recerca, formació i intervenció psicoterapèutica en diferents àmbits (conducta violenta, violència de gènere, fibromiàlgia, teràpia familiar, discapacitat, trastorn mental greu, grup d’ajuda mútua i creixement personal, entre d’altres). Durant el 2017 vaig participar a l’equip de recerca de la UOC al projecte Escola Nova 21 sobre noves pedagogies. Autora de diversos articles científics a l’àmbit de la psicologia clínica, he estat premiada per l’estudi “Personalitat i psicopatologia en menors infractors” pel Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada. Atenc exclusivament en línia.

Psicóloga en Barcelona Lumi Espinar

Lumi Espinar

Psicòloga General Sanitària i Psicoterapeuta

Especialitats: Teràpia individual, coaching, ansietat, depressió

Sóc Psicòloga i Psicoterapeuta humanista. Col·legiada núm. 22102 pel Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya i acreditada com a Psicòloga General Sanitària per la Generalitat de Catalunya. El grau a Clínica em va donar les bases científiques per exercir la meva professió amb rigor i sota preceptes científics. El màster realitzat a l’Institut Fromm em va donar l’oportunitat d’ampliar tècniques terapèutiques que em permeten tractar els meus pacients de manera holística. A banda de la meva àmplia experiència com a psicòloga i psicoterapeuta, dirigeixo projectes en empreses privades sobre estratègies en maneig d’equips, anàlisi de comportament grupal i individual i ideació i desenvolupament d’investigacions qualitatives relacionades amb les tendències del comportament humà davant de determinats productes i serveis, així com en la construcció de relacions personals i professionals. En el meu temps lliure assisteixo a Congressos, ampli experiències amb altres professionals del sector i col·laboro en diferents centres fent xerrades sobre temes específics, com creixement personal, adolescència i crisi d’identitat, què hi ha darrere de l’apatia i un llarg etcètera de temes que són de gran interès i formen part de la nostra vida i de la vida de les persones que ens envolten. Atenc exclusivament en línia.